Monday, May 30, 2011

pfftt..

dan ku mulai terasa.. rasa kesunyian..
aku dan semua yang terluka karna kita..
aku kan menghilang dalam pekat malam, lepas ku melayang..
biarlah aku bertanya pada bintang bintang tentang erti kita
dalam mimpi yang sempurna :') -by peterpan

jelaskan padaku isi hati mu..
seberapa besar kau yakin padaku..
untuk tetap bisa bertahan denganku..
menjaga cinta ini - by seventeen

aku tak paham betul kenapa dengan aku ni..
terasa macam ape je..hmm..

sekarang ni budak sekolah tengah cuti.. yang aku lak da start sem baru..
sem 3 :) kejap je cuti sebulanku dah habis..serious tak puas..
tak sempat jumpa ramai kawan2, tak puas spend time dengan family..
tak puas spend time dengan yang tercinta ku sorang ni..
BUT ..
hope this sem will be better than before..
aku nak dapat pointer lagi tinggi.. doakan la yek.. hee :)
erk back to the actual topic..
actually.. aku nak tanya , korang dengan pasangan korang selalu gaduh tak?
salah paham ke en.. mesti la pena kan.. lau tak pena tu, something tak kena lah kan..
aku ni seorang perempuan.. and aku ade hati dan perasaan aku sendiri..
aku susah sangat nak jadi happy, kecuali di sisi dia..
dan di sisi dia jugak lah, kesabaran,perasaan,hati,emosi aku di duga..
and kadang2 tuh aku terlebih2 emosi pula.. hmm.. macam mana aku nak ubah ekk..
and lagi, kadang2 aku rasa diri aku ni tak perfect, tak layak untok dia..
aku nak jadi orang teristimewa untuk dia.. tapi aku ni degil.. dia tak suka orang degil..
dia tak suka aku keluar lama2, katanya risau.. dia juga tak suka aku ingkar janji tak kira aku dalam situasi macam mana pun.. aku just tak boleh elak.. aku rasa serba salah sangat2.. sorry for everything..
mungkin aku akan try harder lagi afterward.. aku nak jadi org perfect untuk dia.. :) THE END--
at this point, the readers will judge anything about my post.. yes , you will judge..
aku tak kisa pun, tak ambil hati pun IF ada yang berfikiran aku ni stupid.. aku cuma meluahkan kata hati ku..
i will do anything.. but i'm STILL trying.. sorry for my mistake sayangg..

*note . setiap insan pasti melakukan kesalahan.. tidak kira secantik apa pun dia..
tidak kira sebaik mana pun dia.. tidak kira seikhlas mana pun dia.. tiada apa yang sempurna di dunia ni selain DIA..and tiada juga yang kekal di dunia ni.. and setiap pasangan , pasti diduga macam2 dariNYA..
semoga kita kuat untuk menghadapinya.. Amin.. :')

No comments:

Post a Comment