Sunday, July 31, 2011

i love you , 31st July 2011 ;)

happy first year couple anniversary sayang..
i always love you , and only you sayang :)
thanks a lot for your helping , thanks a lot for giving me love..
thanks for being my friend, my mother and father..
i have a wonderful boyfriend, i know i have .. :)
hehe, apa-apa pun , saya happy dapat berkenalan
dengan orang mcm awak, dapat kenal family awak..
dapat rapat dengan family awak..awak pun tau
yang family saya , dah tau banyak pasal awak..
siap atuk saya bestfriend pulak dengan ayah awak..
siap besan mak saya rupanya pun kenal dengan ayah awak..
saya sangat tak sangka pasal tu.. hehehe..
i hope , family ite masing2 terima kite seadanya..
well ye lah.. bile family saya tanya pape je, semua pasal awak..
sikit2 pasal awak.. hehek... bila saya renungkan balik...
saya dah besar lah.. patut lah family saya dah tak kisah saya ade bf ;)
thanks tau dah care for me, dah baaanyak sangat tolong saya..
and thanks juga cause tak pernah bosan kawan and layan kerenah saya
even saya ni banyak sangat kekurangan..hmm..thanks tauuuu!!
saya betul betul bertuah dapat kenal insan macam awak :)

awak...selama kite couple nih , banyak benda kita dah lalui..
banyak dugaan ite dah tempuh sama2..
macam2...with people who hates us..
gaduh sana sini.. kawan tak puas hati..
siap unfriend.. and siap ada yang cuba nak merosakkan
hubungan kite..but semua tu ada hikmah nya kan sayang :)
allah nak menguji sejauh mana kesabaran kita ni..
biar lah... kita tak mampu nak buat dorang suka kat kita..
buat ape nak buat orang suka kat kite pun ..
kite pun banyak buat kesilapan tanpa kite sedari..
dah minta maaf pun,harap jangan lah di simpan dalam hati lagi..
saya tetap sayang mereka even saya ada awak , tapi awak jangan
risau.. awak selalu ada dalam hati saya ni, tak jauh pun , cuma kat dalam la ;p
haih.. macam2 kan karenah manusia ni sebenarnya..huhuk..
takpe lah.. biarlah dorang, asal dorang2 ni hepi dengan life dorang..

sayang, apa2 pun ,saya mintak maaf dah banyak menyusah kan life awak..
saya tau saya tak lah perfect macam orang lain..
saya tau saya bukan lah dari orang kaya2 macam orang lain..
saya tau saya bukan lah dari orang yang hidup selesa macam orang lain..
tapi saya bahagia ade teman mcm awak.. selalu ada untuk saya..
teman lain pula , tak macam awak.. mereka , selalu hilang ..
ada yang baik.. ada yang mengata.. ada yang baik tapi mengata..
macam2 lah, tapi dorang tak same pun dengan awak tau..
serious , awak teman sejati saya..awak bimbing saya untuk pakai tudung ,
stop dancing , ajar saya erti kesabaran and pengertian hidup and ajar
macam mana nak menghargai orang..and macam2 awak dah ajar saya..
tapi semua tu pun still ada yang kritik and mengata bout us.. but kita still
kuat untuk mengharungi bersama2.. thats we called susah senang bersama :)
bila saya susah , awak tolong , bila saya takde duit , awak still tolong..
and actually , saya selaaaalu sangat takde duit.. tapi awak tetap di sisi saya..
saya sangat terharu awak tau tak ? :')

bila saya fikir balik , tak semua kawan saya nangis sama2 dengan saya,
tak semua yang faham keadaan saya macam mana,
tak semua yang faham kedudukan saya macam mana..
saya, bukan orang senang.. saya , tak layak pun..
biar lah diorang nak kata apa.. saya , still diri saya..
diri saya , Allah yang punya , DIA je yang tau..
DIA jugak lah yg dah banyak menguji diri saya..

hmm... imissyou lol.. even baru jumpa petang tadi kan... hehehe..
ni baru setahun jagung , hope , hubungan kita berpanjangan sampai bila2 :)

Ya allah , lindungilah orang2 yang ku sayang , kawan2 ,keluarga dari ditimpa bencana ,
dari segala malapetaka.. hanya kau yang mengetahui segala2 galanya ,
terima kasih kerana masih berikan ku kehidupan, kehidupan yg cukup sempurna
untuk ku... terima kasih ya allah , kerana menemukan aku dengan insan bernama
Ayub al-ansary dan keluarganya yang sangat baik dengan ku.. aku bersyukur ..
ya allah..
dekat kan lah hati kami berdua dan serasikan lah hati kami ya allah..
ampun kan segala dosa-dosa kami semua , sesungguh nya kau
maha pengampun.. amin , ya rabbal alamin.. :')

semoga happy selalu sayang , i love you so much!
p/s : blaja rajin2 tau , sabar a lot kayhh ? ;)

No comments:

Post a Comment