Thursday, June 16, 2011

happy birthday to me ;)

hye my dear blog.. actually i wanna share bout that day.. ehem .. that day.. hihhi.
my birthday laa :D sunday 12-06-11 . my birthday supposed in monday :)
but sunday is the last day i can met him.. so he do it well :) congrats to my ayub ..
mmmuahhhh! hihi... ok start bila akuh and dea g tengok wayang KL gangster kt 
wangsa walk mall. tiket tuh mmg ktorang dah tmpah awl , sehari sebelum ktorang tgk 
cte tu.. and then , it goes well . dah hbis je cite tu, dia tanya "so nk gi mana ni?"
akuh seperti biasa ketandusan idea bab2 tempat ni, aku jwb la "tak kisah mana2 pun".
and then , ktorang pun menuju ke tmpat parking kereta. dia trus bukak GPS dia tuh. 
huhu. seperti biasa dia main redah je jalan ntah ke mana pun aku taktau lah. 
and akuh pula memey selalu lambat tanya " sebenarnya kita nak g mana ni yang ?"
and dia jawab, "nak bawak g makan la" . akuh dengan terpinga2 tanya lagi, " yela nak g makan tu, kat mana?"
coz i thought dea nak bawak makan kat sepang terus.. thats why i need to ask him.
then i ask him again =,=" . "nak g makan ktner yang ? asek bpusing2 je jalan yg sama." 
tetiba je dia marah aku . " sentul yang! i nak g sentul! " .  erk . aku kena marah ? ish3...
then aku tanye lah dengan penuh kepelikan .... "sentul? buatpe nak g sentul?"
dia pun jwb dgn nada marah lagi. "laa kan i ckp nak bawak you makan. i nk bwk you makan kat sentul!"
erk . weirdo . aku pun diam lah kennn dah kene mara pulak kennnnn. hehe. then dia tercari2 lah tempat nya kat mana la bla3, kol member dia tanya mana jalan , tanya pakcik tepi jalan berkali2, bila akuh tanya ape nama tmpat tu dia tak jwb2, memey sronok lah kann. hehe. then aku sebut lah satu persatu kedai makan yang aku nampak, sambil si dia mendrive kereta and dia sgt blagak yang dia boleh cari tmpat tu sorang2. pfffft ! 
" ni ke yang ? Laila tomyam ? bukan, ni ke? bukan.. ni ke yang Naili's place kt sbelah carwash =.= ?
and then dengan tetiba jehhhh dia brekk kereta terus u-turn then parking . kan senang ckp awl2 yang tu lah tmpat nye. the prob is, kitorang dah lalu banyak kali kat situ. sesat , jalan yang sama. ya allah laki aku ni.. ape lah yg dia marahkan kat aku sgt. aneh btul. 5.30pm smpai kat situ. woahhhhhhh =O ! ternganga aku masuk restoran nih. cantik sangattttt! i love it . the nature style . the tree . suasana dia sgt tenang . and part kelakar , cuba bayang kan kt minda korang dengan pergerakan yg laju . ktorang punya lah konfius nak pilih tmpat kat mana . pusing2 lagi kat dalam tuh.pusing ? againnn ? haihh pening aku dibuatnya. dia tanya aku "nak duk mana ni ?" padahal dia sndiri nak pilih tmpat seperti yg dia dah plan .aku ckp nak complete, lawa and ade punca angin. so ktorang pun duk laa dekat dengan kipas . okeh , duduk pun aku akhirnya pas stengah jam pilih tmpat nak duk mana kannnn. haihh mok mok. aisehhh . part order makanan ni cm org kaya pulak kan. "you order la pe yang you nak order "  bila aku tengok je menu, wow . hehe . mahal gak la kan . hehe =.=! 
uwmmm "i nak spaghetti bolognese and garlic bread with mushroom soup boleh?"
dia pun dengan muka excited tak boleh blah menjawab, "boleh yang, kan da ckp order je pape.."
ohhh.. ok . hee. harga dua tu je dah rm20++ . yelaa , aku ni sederhana je. kalau kat ampang , aku boleh dpt half from that price. and kalau g uma kak aku, kak aku masak free of charge je tau. haha. 
erk . and after sesi mengorder2, ktowang pun menikmati lah pemandangan yg sgt indah gitu. btul wey, aku suka tmpat tu. lawa. yg laki aku ni pulak tak habis2 dari awl smpai situ, smpai nak balik pun , still ckp "lawa kan tmpat ni?" oi mok . you said to me tooooo many time maaa. haiyyaa ini olang aaa manyak bising wooo. actually dia dah takde topik dah tu. hehehe kidding je mok :p .
6.50pm , makanan dah pun hbis di makan. makin gelap langit, makin lawaa tmpat tu. dgn lampu2 oren lagi.. romantik gitu. huhu . solat magrib . kat situ surau dia kecik , n tmpat nak amek wduk pun kat luar. after he have done with his pray, dia soh aku solat lak. aku pun berkata, segan la nk amek wduk kat situ, t orang nampak . sebab kene bukak tdung . laki da la rmai kan.. then aku pun ajak la cari surau kat luar jela.. 
laki aku ni memang pelik ,katanya emm . "t tak sempat nak cari, dah nak hbis waktu ni, lagipunn... i igt nak lepak lagi lama" okeh! aku pun bangun dan terus lah menunaikan tanggungjawab kan.. ntah angin pe tah laki aku ni pun aku tak tau. then.. dah solat, my ice lemon tea pun dah jadik ais kosong. erk . bilaa nk balik ni. haha. ntah laa kan. aku pun pasrah dan redha je. yg ade kat dlm otak aku, laki aku nak spend time dengan aku . tu je la.. tetiba kan tmpat tu jadi meriah sebab dorang pasang lagu2, and DJ pun ade.. 
tetiba DJ tuh ckp laa " okayy today we have birthday girl named noor azlina, bla3" sentap akuh ! hah? pe diaa? then dorang pasang lagu birthday. "happy birthday to you,lalala".... 
sampai laaa hbis lagu, akuh tak pasan pun kek dah ade kat dpan mata. OMG apakah . grrr mokkk! padan muka kena cubit banyak2. haha . tak sangka doh. akuh nak share je , yg ni , first time ever in my life akuh dapat suprise birtday party. katanya , dia still tak puas hati coz tak cukup meriah. but bagi akuh, wehh.. ni dah cukup perfect dah tau. akuh tersangatt lah bahagia . huhu. alamak . kek besar, ktorang dah la bdua je. haha . pas makan spotong , memang masuk kotak lah kan. sape larat nak makan kek smpai hbis.yang DJ tuh tak habis2 ulang yg that nite ade birtday girl, and bla3... okay , thats the story, 0930pm sumthing,barulah kitorang berangkat pulang, dia hantar aku balik sepang :)   *thats awkward moment when my boyfie left me to go somewhere, pray or whatelse, and then the waiter there stared at me like i am "oohhh she's the one..." . segan la kan , mana tak segan . bila lepas je suprise tuh, ohh i wonder , patut lah dorang pandang2 tadi. ade benda nak jadi rupanya . ape lahhh =,=" ..
THE END :D

masa ni terang lagi ;)

kek dah ada depan mata :p

auuummmm .. hee

dah nak balik ;)

there , Naili's place. :)

          thank you for everything ayub al-ansary !
iloveyou lahhh mok!

2 comments: