Tuesday, June 21, 2011

terima kasih cinta :)

sayangg , ku tau kau sedang memerlukan semangat dari ku :)
aku cuma pinta , jangan lah kau cepat putus asa..
oit, kau segalanya dalam hidup nih tau tak :D
if kau down, aku pun down .. if kau hepi, aku turut menumpang ke'hepi'an kau tu ..
hehekk . jangan lah kau merasa rendah diri..
bagi ku , kau dah cukup sempurna tau.. jangan lah kau berfikir terlalu banyak..
ku tidak mahu kau jatuh sakit lagi :(( tak mahuu..
so, now your job is to think about the one that you love in your life k ?
hehe , sayang ku mok ... kau sangadd baik tahukk.
thanks a lot cause kau dah bagi aku banyak peluang..
aku selalu buat salah kat kau .. sorry :(
sayang..
jangan lah berfikiran negatif.. jangan lah kau malu malu :)
eh hey hey.. :p
kau ingad tak mula2 kau kenal aku macam mana ?
hee.. tak sangka kau memang nakal orang nya kan?
and tak sangka kau pandang rendah kat aku . hehek .
mula2 aku ingat kau ni memang sangat sosial.
erk , takpe lah, malu nak cite kat sini ;p hee..
anyway , akuh nak kau tau, yang aku sangaddddddd syg kan kau tau!
and aku sangad untung dapat jadi orang special dalam hidup kau ;D
percaya lah , aku sangad tabik dengan kau sebab kau sanggup buad ape saje
untuk tengok aku hepi, and kau sangadd pandai curik hati aku..
aku selalu teringat zaman zaman kita berkawan dulu..
bila dah start kapel, ite selalu gaduh kan?
banyak betul kesalahfahaman between us ..
benda benda kecik , jadi besar.. aku taknak pun bergaduh dengan kau..
aku mintak maaf sangad , takde niat nak saket kan hati kau sayang ..
and satu lagi, kau lelaki yang baik sebab ..
kau terima aku as your GF even kau tau life aku macam mana..
kau tau kekurangan aku macam mana.. but kau still sayang aku sepenuh hati kau..
thanks sayang :)
kau dah banyak berkorban untuk aku.. banyak sangat tak terkira..
and kadang kadang aku malu dengan kau.. aku selalu je saketkan hati kau..
aku selalu menyusahkan hidup kau..
aku harap, kau takkan pernah bosan dengan perangai aku yang mengada ngada nih..
aku harap kau takkan pernah berubah rasa sayang terhadap aku..
sayang... kau sangat perfect bagi aku.. kau penaik semangat hidup aku ..
kau lah segala galanya .. jangan pernah kau sorok kesedihan kau..
and jangan pula berhenti senyum untuk aku please ..
i need you in my life.. dont you ever leave me.. tau ;)
ILOVEYOU MUHAMMAD AYUB AL-ANSARY B.MOHAMED OSMAN!! :)
semoga cepat sembuh yea sayang ku , mmmuaaaxxxx!

* ya allah ya tuhan ku.. kau lindungilah Ayub Al-ansary dari segala malapetaka mu ya allah..
kau beri lah dia kekuatan.. kau jauhilah ia dari kemurungan..
ya allah yg Maha Pengasih.. aku mohon pada mu, kau ambil lah apa sahaja kepunyaan ku,
apa sahaja Ya Allah, ambil lah aku.. tetapi jangan lah kau ambil mamaku dan insan yg ku cintai ,
 ayub al-ansary , keluargaku dan kawan kawan ku..
aku teramat sayangkan mereka.. berilah mereka kesihatan dan keperluan yang mencukupi..
kau murahkan lah rezeki mereka.. kau permudahkan segala urusan mereka..
sesungguhnya hanya kepadamu sahaja tempat aku memohon dan meminta pertolongan..
semoga kau perkenankanlah doa ku ini ya allah..
amin....

No comments:

Post a Comment