Sunday, February 26, 2012

busy GILA

Assalamualaikum.  ok first , nak cakap. yang aku rindu gilaa nak tulis blog tapi keadaan tak mengizinkan . hahaa. last entry pun tahun bila tah. nak bagitau yang sekarang ni aku dah semester 4 kat KTT. so ape yang membuatkan aku busy gila ni? yeaa. sem ni penuh dengan dugaan dan cabaran bagi aku. sangat sangat exhausted tahap nak mati. oh before aku terlupa nak state that aku dah nak final. esok adalah minggu terakhir kami ada kelas. so, next week is study week time. nak tahu something tak? sebusy2 aku, aku tak tau ape yang aku dah study untuk final exam nanti. satu pun takde dalam kepala otak aku ni. ok seriously jangan jadi macam aku ok. haha giloo. ok back to the main topic. aku busy cause of sem ni kitorang have to organize an event. then sem ni jugak ada MUET. then sem ni jugak kitorang busy dengan FESNI FESKOT. then sem ni jugak kitorang ada public speaking. TAPI nasib baik sem ni final ada dua paper je. ohhhh alhamdulillah laa tak berat sangat. haihh. oh oh . aku nak cite pengalaman pertama , yang aku jadi vice secretary in organizing an event. haha. baru aku tau perasaan jadi classmate aku , diyana . sungguh keciwaa kalau tak dapat kerjasama dari pihak lain . ohh sakit jiwa aku. tapi tu pun baru sikit. banyak lagi yang aku tak tau dalam bidang ni. tapi aku bersyukur atas knowledge yang aku dah gain. so lepas ni dah boleh practice banyak2 buat proposal and report. ohhh sakit jiwa lagi sekali. kuanggg. emm then... aku rindu mak aku. kesian dia sunyi jee sorang2 kat rumah. hmmmmmmm.. seriously bilaa laa aku nak balik. and honestly aku enjoy main netball time FESKOT. and plus, this is the last year kat sini. so aku takkan merasa nak main lagi dah tahun depan cause dah blah dari sni. insya'allah.. ohhh sedih pulak. then then.. FESKOT tahun ni aku rumah BLUE BISON. dengar cerita BISON number 1. haha tahniah BLUE BISON :) . ok ok, banyak lagi aku nak cerita untuk sem ni. sangat banyak . tapi aku tak larat la pulak. haha tu la, lama gila tak update. jadi blur pulak cause banyak gila nak cerita sampai lupa nak taip apa. mintak maaf banyak2 sebab masa nak menaip ni excited nak cerita, tu yang berterabur susunan ayat. hahahahahaha. harap maklum . ok lah, nak choww. kbyeee.

No comments:

Post a Comment